Naujausi komentarai
Fotografijos byla | Publikavimo data | Autorius | Komentaras | Redaguoti | Peržiūrėti | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
2023/03/23 | Gintautas Steiblys |
Niekaip neįsisamoniju visus fotografuojamus grybus kramtyti, valgyti, uostinėti... |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/23 | Vitalij Drozdov | Turbūt jaunas Fomitopsis pinicola? Pycnoporus cinnabarinus ne toks blizgantis. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/23 | Vitalij Drozdov | Labai tikėtina, kad tai R. paludosa (40%). Russula vinosa (30%). Būtinai reikia žinoti, bent jau koks kvapas, skonis, kaip atrodo lakšteliai, ar po pažeidimo pakito spalva kotelio paviršiaus ir "mėsos". | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/23 | Vitalij Drozdov |
Oho! Sveikinu! Retas radinys! Aš niekaip negaliu surasti. Riekia pažymėti, kad LRK! Iš panašių šiaures ir vidurio Europoje auga Lactarius romagnesii - Corylus, Fagus, Lactarius azonites - plačialapių miškas, ypač senas ąžuolas, Lactarius picinus - spygliuočių, ypač Picea. Ir tavo Lactarius lignyotus, taip pat senas spygliuočių (gali būti mišrus) miškas, ypač Picea. Jis vienas iš rečiausių Europoje iš šios kompanijos! |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/23 | Vitalij Drozdov |
Už, jai R. velenovskyi neigsime. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/23 | Vitalij Drozdov |
Vytautai, R. paludosa ? Bent jau Nr. 2 ir 3 - 99,9% ne R. emetica. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/23 | Vitalij Drozdov |
Gal Russula cf versicolor? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/22 | Vitalij Drozdov |
Vytautai, sorry, bet čia taip pat ne R. emetica. Maždaug iš grupės R. fragilis. Čia bus sunkus atvejis be mikroskopijos ar bent papildomos informacijos. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/22 | Vitalij Drozdov |
Kaip rudmėsų pakaitalas - visai neblogai ![]() |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/22 | Gintautas Steiblys |
Nevalgyčiau, nes visai nekelia pasitikėjimo... |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/22 | Vitalij Drozdov | Taip, kvapas nuostabus! | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/22 | Kazimieras Martinaitis |
Ačiū |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/22 | Romas Ferenca |
Rhizophagus depressus |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/21 | Vitalij Drozdov |
Jai nėra nemalonaus kvapo ir augo po eglaite iš samanų (todėl toks ilgas kotas), gal Tricholoma aestuans? Įdomu, trama beveik balta ar geltonai žalsva? https://macrogamta.lt/lt/fotografija/rauk%C5%A1l%C4%97tasis-baltikas-tri... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/21 | Gintautas Steiblys |
Taip vadinama kulinarijoje žalioji citrina |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Vitalij Drozdov |
Ačiū, Vytautai. Mano pagrindinė versija buvo taip pat X. campanella. Bet ekspertai iš skirtingų bendruomenių mane įtikino, kad karčios Lietuvoje tik X. cauticinalis. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Vitalij Drozdov |
Nes iš Salix - Oxyporus borealis, iš Populus nigra, Ulmus - Rigidoporus ulmarius. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Gintautas Steiblys | Na, pakol Žilvino nėra Lietuvoje, sutvarkiau aš. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Romas Ferenca |
Žilvinai, Tetenocera gentis priklauso Sciomyzidae |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Vitalij Drozdov |
Taip, dauguma ekspertų už Galerina sp - 7 ekspertų balsai + 1 moderatorius, Galerina marginta - 3 ekspertų balsai. Neturėtų būti atsižvelgiama į paprastų dalyvių nuomonę, neturinčių eksperto ar nors moderatoriaus ženklo. Jie turi labai žemą pasitikėjimo reitingą. https://www.facebook.com/groups/TsarstvoGribov/permalink/620425496969083... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Vitalij Drozdov |
Beje, aš asmeniškai esu prieš Galerina sp, nebent tai būtų kažkokia nauja rūšis. Būtų įdomu bent jau grybą patyrinėti po mikroskopu |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Vidas Brazauskas |
Vo kaip greitai... Dėkingas! |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Gintautas Steiblys | Rugštyninis strėlinukas | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/20 | Kazimieras Martinaitis |
Čia panašu į Oodes sp. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/19 | Gintautas Steiblys | Vytautai, gal gali klausimą kitaip suformuoti, nes aš nesupratau esmės :( | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/18 | Vytautas Gluoksnis |
Beje aš mačiau ir rusiškus saitus kur buvo įkelta ,rezultatas tas pats . |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/18 | Vytautas Gluoksnis |
Beje aš dar vieną dyglutį augantį Lietuvoj žinau Hydnum albidum - čia klausimas ar skaitot reikalinga kad publikavus vieną individą reiktų visus tai genčiai priklausančius išvardint ar aš kažko nesuprantu ? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/18 | Gintautas Steiblys | Na, Vitalijaus įkeltoje grupėje visi pasisakė už G. marginta... | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/18 | Vytautas Gluoksnis |
Beje galvodavau ,kad šalmabudės auga iki šalnų stipresnių ,pasirodo daromės kaip vidurio europa grybaut galim visais metų mėnesiais ,beje šiandien dar vienoj vietoj jas paveikslavau ,jau beveik mėnesiui prabėgus nuo šių radimo . |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/17 | Gintautas Steiblys |
Šiuo orchidėjos žiedu pabaigiau 2022 metų nuotraukų maratoną. Tiesa šis kadras darytas jau šiemet, tačiau aš jį priskiriu būtent minėtam laikotarpiui. Daugiau neturiu ką postinti. Lauksiu šio pavasario objektų.... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/13 | Gintautas Steiblys |
Vitalijau gali įkelti. Pažiūrėsim kas gausis... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/13 | Vitalij Drozdov |
Pas Galerina marginta sensu lato pileipellio strukturą visur monotipinė. Atspalvis gali būti tamsesnis centre, periferijoje šviesesnis, jai sausas oras, bet pileipellis negali būti toks, kaip pas Gintautą, negali būti radialiai pluoštinis. Ši tendencija matoma nuo centro iki kepurės krašto!!! Pvzd: https://www.gbif.org/species/8118872 https://www.inaturalist.org/taxa/154735-Galerina-marginata https://www.inaturalist.org/observations/150603319 https://www.facebook.com/vitalij.drozdov.2305/posts/5904171119620548 |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/13 | Vitalij Drozdov | Leiskite įkelti aprašymą su nuotrauka į savo tarptautinę grupę. Ekspertams įtakos nedarysiu. Vėliau pasidalinsiu rezultatu. Manau, kad tai būtų sąžininga. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/13 | Vitalij Drozdov | Hydnum rufescens? Pas mus dažniau auga grynuose spygliuočių miškuose (Pinus, Picea). Dar poskonis būna kartokas, kai amžius ne jaunas. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/13 | Vitalij Drozdov | Vytautai, auga ne iš Salix? | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/12 | Gintautas Steiblys |
Na ne Vytautai, nepasiėmiau aš to grybo. Neturiu kam jį nusiūsti, ar gyvą parodyti. Tad lieka tik nuotraukos... :( |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/12 | Vytautas Gluoksnis |
Žiūriu, paspaudus nuorodą į žodyną išmeta Multiple Choices, ten truputį žemiau paspauskit glossary. html melsvai parašyta ir tada atidaro nuorodą. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/12 | Vytautas Gluoksnis |
Na jei ką tai paskutiniam komentare aš labai ironizavau (o pažiūriu visi priėmėt kaip tikrą faktą, daugiau nejuokausiu, nes bijau būt visai nesuprastas). Grąžinkit Galerina marginata pavadinimą, negi vizualiai matyt, kad ne Pholiota, Naucoria, Tubaria, Kuehneromyces, net įmečiau panašiausiai atrodančią Pholiota nuorodą kurią pažiūrėjus net nenusimanantis grybuose ir tai Ginto paveiksluotą sunkiai pritemptų prie Pholiota. Dar norint naudot terminus, kaip Vitalijus akcentuoja Pileipellis nuo kurio nepabėgsi, bent reiktų žinot kaip jis atrodo ir kap jį galima pamatyt. Čia nuoroda į labai gerą mėgėjams žodyną trumpą ir aiškų, tik įsijungę pavažiuokit žemyn abėcėlės tvarka iki pileipellio kas nemokat anglų įsijunkit transleiterį ir pasiskaitykit prie grybų pavadinimų išmes nuorodas su jo pavyzdžiais. https://www.mushroomexpert.com/glossary.html Dar kad pamatyt riebalų lašelius pas mane vienas mikroskopas tik padeda iš kelių turimų. Klausimas Gintui, gal Vitalijui nusiuntėt grybo pavyzdį ir jis jį mikroskopavo tada norėčiau žvilgtelt į rezultatus nes žinau kuo mikroskopiškai skiriasi galerina nuo pholiota. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/12 | Vytautas Gluoksnis |
Net monitorų seilėm aptaškiau ,dabar dvi dienas valysiu ir gėrėsiuos nuostabiais žiedais |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/10 | Nomeda Vėlavičienė |
Sugrįžus į žiemą, naktimis Tailando spalvas vis sapnuoju |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/9 | Gintautas Steiblys |
Žiemos metu baisiai pasiilgau spalvų, tad akim ir sielai tikra atgaiva žiūrint į šią "puokštę" ![]() |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Gintautas Steiblys | Romai, šis vikšras yra Cossus cossus. Lepiforume patvirtino. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Gintautas Steiblys |
Mano tokios pat spalvos Lepiforume identifikavo vis tik kaip Cossus cossus. Manau ir šis toks pat... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov |
Gerai Vytautai, palikim kaip yra. Dėl Geastrum nesiginčysiu. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov |
Ačiū, Vytautai. Šiuo atveju turiu rimtų abejonių dėl savo apibrėžimo teisingumo. Geastrum nėra mano stiprioji pusė. Žinoma, pakeisiu pavadinimą į G. minimum, kai daugiau sužinosiu apie kompleksą. Kur galėčiau gauti informacią apie G. minimum? Gal galima gauti nuorodą prie Lenkų mokamo atlaso "gentis Geastrum"? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov | Iš grupės P. tuberculosa. Gal būt teisingiau bus Pholiota tuberculosa sensu lato. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov | Pas mus grybas jau nėra toks jaunas (rodo žiedas ir kotelio paviršius, bet nuo pileipelio charakterio nepabegsim). Gal aktualiau bus šita prancūzų nuorodą https://www.mycodb.fr/fiche.php?genre=Pholiota&espece=tuberculosa&numpho... | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vytautas Gluoksnis |
Na taip dabar matau savo klaidą tai tikrai viens prie vieno tuberculosa group. -https://www.smnf.fr/wp-content/Photos_SMNF/Photos_SMNF_P/Pholiota_tuberc... o group tai reiškia futbolo komandą ? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vytautas Gluoksnis |
Na čia aš matau Geastrum minimum. Dabar trumpa paskaitėlė - po paskutinių tyrimų ši rūšis susiskaldė į 4 skirtingas, tai G.austrominimum, G.calceum, G.granulosum, G.marginatum. Manoma, kad Europoje turi būti G.granulosum ar G.marginatum, o G. minimum kaip rūšis turės išnykti. Kuri tiksliai čia nupaveiksluota sunku pasakyti be mikroskopinių tyrimų, bet drąsiai galima rašyt Geastrum minimum, nes dar beveik visi naudoja šį pavadinimą.O Geastrum schmidelii tai net nepanašu, nes jo išorinis peridis visada būna rudos spalvos ypač vyresniam amžiui. Žinau, kad iš principo netaisysit, bet vistiek pasidomėkit, kad kitur nebūtų gėda (nes jūs daugiausiai naudojatės mėgėjiškom įžvalgom kiek pažiūrėjau Feisbuke, bet ten nemačiau nei vieno rimto mikologo, kaip ir mes tik mėgėjai ir platinam melagingą info apie grybus , kuria remtis negalima kaip rimta. O rimčiausia būtų bent prie Lenkų, mūsų kaimynų, mokamo atlaso prisijungti, tada gausit šmtaprocentinę mikroskopiškai patvirtintą info, tuo labiau, kad ir grybų rūšys atitinka mūsiškes. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov | Pholiota tuberculosa group. Tada tinka substratas, aukštis, pileipellis, lakšteliai. Gal dar yra nuotraukų, kur vaizdas iš apačios, Gintautai? | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Gintautas Steiblys |
OK. Sutvarkiau. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Kazimieras Martinaitis |
Šią rūšį reiktų pridėti prie Geomitridae šeimos. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/8 | Vitalij Drozdov | Dar gali būti Tulosesus, tada dydis atitinka. | Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/7 | Žilvinas Pūtys |
Na taip, brevicollis. Nežinau kaip žiūrėjau, ir nuotraukose gerai matosi, kad letenos viršuje yra plaukeliai. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/7 | Vytautas Tamutis |
O ko jis šiaurinis? Kuo šis individas kitoks nei N. brevicollis? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/7 | Romas Ferenca |
Ar tikrai N. rufescens? labai jau panašu į N. brevicollis |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Bet visi Lagopus grupės požymiai. Štai mano. Dydis skirtingas gali būti, nors dėl to nesakau tiksliai, kad Coprinopsis lagopus sensu stricto. https://www.facebook.com/groups/249906239081324/posts/974786599926614/ |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Kodėl gi, nepradėsiu taisyt ten, kur nežinau. Bet žiedo charakteris, kepurės paviršius, habitusas ir net radimo datą prieš A. mellea pas Ramunė Vakarė. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Žilvinas Pūtys |
Tiesą sakant, nepažįstu grybų. Juo labiau mėšlagrybių. O šį tą pasiskaitinėjęs, kažkiek internete pasikapstęs, į jokią rimtesnę nuomonę tikrai nepreteduoju. O pagal dydį čia negalima kažkiek spręsti? Lagopus grupė nėra stambesni? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Vytautai, dar kutikula (Pileipellis) prieš. Paviršius turi būti riebus ar riebaluotas, be radialinių skaidulų pas G. marginata group, jai tik tuo metu nebuvo labai didelės sausros. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Žilvinai, kodėl ne Coprinopsis lagopus group? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Įdomus grybukas. Yra grupe FB https://www.facebook.com/groups/249906239081324/ |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Aš matau Coprinellus sect. Micacei. Čia beveik visi Coprinoid profesionalai. Galima patikrinti, tikrai greitai kas nors padės: https://www.facebook.com/groups/249906239081324/permalink/1061166991288574/ |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vytautas Gluoksnis |
Čia tas pats. Negaliu patvirtint nė 1 procentu, po to kai ėmiau mikroskopuot .. |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/6 | Vytautas Gluoksnis |
Na aš manau, kad jūs imsit taisyt ir europinius grybų atlasus - https://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?obrazok_id=692799&poradie=32&fo... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vytautas Gluoksnis |
Na, Vitalijau, tikrai labai neturiu laiko ir labai atsilieku nuo naujovių, bet nesusilaikau dabar. Kad, neklaidintumėt puslapio dalyvių su savo nesąmonėm duodamas nuorodą į 1763 metų grafikos darbą kaip į neginčytiną tiesą (na gal tuo metu autoriui taip pasirodė, jūs net prie sistematikos senesnės kabinėjatės, o čia ištraukiat senovinę relikviją ir pateikiat kaip neginčytiną tiesą. Nejuokaukit taip ....) duodu porą nuorodų. Viena atlase pasiskaitykit visą augimo ciklą https://www.nahuby.sk/atlas-hub/Geastrum-quadrifidum/hviezdovka-stvorcip... , o kitoje gan tiksliai parodančios kaip grybas atrodo https://svampe.databasen.org/taxon/14183 |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Kazimieras Martinaitis |
Ačiū |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Eglė Vičiuvienė |
Aha, su rankiniu bėgeliu. Tarp kadrų po kokią 15 s reikėjo palaukti, nes vis stalas virpėjo nuo visokiausių namo judesių... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov | Kaip viskas gerai? Reikia atkasti ir parodyti, kad žemeje taip pat yra simetriški "lapai". Būtent ši savybė yra pagrindinis rūšies skirtumas. Mes nematome šio skirtumo visiškai. Todėl negalime teigti, kad rūšis yra G. quadrifidum! | Peržiūrėti | ||
|
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Taip. Armillaria mellea arba Armillaria borealis. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Armillaria galica!!! |
Peržiūrėti | ||
|
2023/03/6 | Vitalij Drozdov |
Armillaria galica arba Armillaria ostoyae! Ne A. mellea! |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Žilvinas Pūtys |
10x didinimas su rankiniais bėgeliais? Fantastika! |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Eglė Vičiuvienė |
Jau sausio pradžioje buvau radus išdygusių |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Eglė Vičiuvienė |
Galėčiau sakyti, kad tai vienas iš dažniausių gleivūnų kurį mačiau...dabar ypač geras laikas - jei tik lapuočio virtuolis, beveik visada randu vapsvinių garbanūnų |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Eglė Vičiuvienė |
|
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Žilvinas Pūtys |
Tikrai panašus, net žemėlapyje pasitikslinau ar ne ta pati vieta |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Žilvinas Pūtys |
Egle, tai gal ir saviškį įkelsi? Gerų nuotraukų per daug nebūna. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/5 | Eglė Vičiuvienė |
Tiksliai toks pat |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/3 | Deividas Makavičius |
Ir man egzotika laabai patinka ;) |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/03/3 | Deividas Makavičius |
Visad verta po "Š" pasikapstyti, o ypač po dramblio |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/28 | Žilvinas Pūtys |
Verta keliauti dėl tokių gražuolių, tik reikia žinoti kur ieškoti |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/27 | Gintautas Steiblys |
Oooo... egzotikos padavė. Man patinka egzotika... Lux |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/27 | Gintautas Steiblys |
Dar visai tik ka pradėjęs dygti, bent man taip atrodo... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/27 | Kazimieras Martinaitis |
Dėkui |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/26 | Gintautas Steiblys |
O gal tai Peziza ?? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/26 | Vytautas Gluoksnis |
Na ne Gintai, čia aš beviltiškai atsilieku ko gero. Matyt visapusiškai, ką žinojau ir tą pamiršt pradedu. Taip, kad taisykit ir nekreipkit į mane dėmesio |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Gintautas Steiblys |
Vytautai, čia jau aš trigrašį buvau įkišęs. Kaip suprantu Coprinus cortinatus yra jau sinonimas. Dabar vadinamas Coprinopsis cortinata. O gal jau aš visai susipainiojau tame grybų sistemtikos pasaulyje... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Žilvinai ne Coprinopsis, bet būtent Coprinus. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Žilvinas Pūtys |
Dėkui, užrašysim kaip numanomą rūšį. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Žilvinas Pūtys |
Panašu, kad augo ant paklotės. Tai paliksiu kaip numanomą rūšį. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Na va VItalijau parodau - apsamanojes sutrešęs lazdyno stuobrys 1,5 metro aukštis, grybas Galerina marginata. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Na ne Vitalijau, literatūra rašo, kad jis auga ant kietmedžių. Lietuvėlėje aš juos randu tik ant negyvos guobų (Ulmus) medienos. Beje labai unikalus grybas, vienintelis savo šeimos atstovas. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Čia viskas gerai, net nesuprantu kame čia problema ???? |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Turiu minčių - palauksim Kutorgos. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Tokie jauni grybukai, kad net sunku patvirtinti, bet manau tai Hypholoma lateritium. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Na Coprinopsis atrodo truputį kitaip ir turėtų augti iš kieno nors kakučių. Jei miško paklotėje ir nėra š... tai panašiau į Coprinus cortinatus, bet vėlgi be mikroskopo .... |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Vytautas Gluoksnis |
Man čia panašiau į Hemimycena cucullata, bet be mikroskopo čia tik pamąstymai. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/25 | Zita Gasiūnaitė |
Ačiū, Vitalij, už pastabą. Deja, šiuo metu esu tolokai nuo grybų ir negaliu patikrinti, būtinai pažiūrėsiu vėliau. |
Peržiūrėti | ||
![]() |
2023/02/23 | Vitalij Drozdov | Vytautai, augo iš negyvo ąžuolo? Niekada gyvai nemačiau! Labai reta rušis, ypač Lietuvoje! | Peržiūrėti |